12 April 2014 @ 06:23 pm
105  
hamatora: 42 (all ratio)
mekakucity actors: 63

rp icons and bandwagon? rp icons and bandwagon

i don't exactly want to get carried away, but )
 
 
12 October 2013 @ 12:43 am
100  
kyousougiga: 49
watamote: 51

my trash ass loves both of these shows beyond all fuckin belief so. icons. (i'm really slow at going through watamote ok

walk over, come closer, make your way to me. )
 
 
11 August 2013 @ 01:54 am
114  
tales of xillia: 114

all skit images of the main party. skit images of others and game caps to come when i beat the game probably. also i couldn't into any of the girls hair and that's why there's no alts like of the guys sorry ;_;

wouldn't you rather be a widow than a divorcee )
 
 
19 July 2013 @ 06:30 pm
114  
watamote: 114 (caps by [personal profile] mori

i've lost my mind and fallen in love with this anime girl

idk any cut text )
Tags:
 
 
12 July 2013 @ 08:45 pm
78  
watamote: (caps by [personal profile] mori)
hyouka: 8 (all oreki)

i have totally forgotten how to make icons so these suck ass

hello, goodbye, twas nice to know you )
 
 
18 April 2013 @ 05:02 pm
137  
i was gonna wait until i had more yuru yuri icons but eh

devil "where the fuck is yuzuru "joe" akie aka the best character" survivor 2: 25
karneval: 100 goddamn it
yuru yuri: 12

i have simply wanted an object to crave. )
 
 
31 March 2013 @ 04:02 pm
223  
i was really realllly tired/high when i made those last two posts, sorry

the idolm@ster million live: 223 (order is dance -> visual -> vocal -> assorted/event)

i'd rather get to know you than solve every puzzle in the world. )
 
 
08 March 2013 @ 02:18 am
158  
there were gonna be fortissimo exa sprites in this post but i got lazy so Next Time

binbougami ga!: 62 all manga momiji i made for an rp account
the idolm@ster: 87
courtesy of zettai karen children: THE UNLIMITED hyoubu kyousuke: 9....

you'll describe us as impassioned when it's just a front we've fashioned )
 
 
20 December 2012 @ 03:22 pm
86  
i decided i didn't care enough to make icons of other series

binbougami ga!: 86

you and i go hard like we're going to war )
 
 
01 November 2012 @ 01:27 am
67  
bluh i just wanna get rid of these

chuunibyou demo koi whatever: 22
hyouka: 23 (lol they're all of houtarou bc i'm using him as a pb)
tonari no kaibutsu-kun: 21

and so i tell myself that i'll be strong. )
 
 
06 October 2012 @ 08:28 pm
124  
i literally have not made icons except for rp purposes in like 2 years and it shows

so anyway here's some fucking garbage i made

the idolm@ster: 67
dangan ronpa: 34 COOL SPOILERS BRO
super dangan ronpa 2: 2 lol
sukitte ii na yo: 23

if you see your art here and want it removed, lemme know and it'll be gone asap.

i am content to be moving on. )